Au montat o cameră ascunsă în apartamentul unde erau cazați în vacanță. Ce au descoperit că făcea personalul hotelului în lipsa lor

de: Cojocaru Cristian
02 11. 2024
Personalul unui resort de lux din Grecia, surprins bând din sticla unui turist. (Foto: Dailymail)

Vacanța mult așteptată de familia Hudson s-a transformat într-o experiență de neuitat, dar nu în sensul bun al cuvântului. După ce a investit 4.600 de lire sterline pentru un sejur de vis la hotelul de cinci stele Elios Hill din Creta, Grecia, Tommy Hudson, soția sa Joanne și fiica lor de doi ani, au trecut printr-un șoc. O cameră ascunsă, montată din precauție, a surprins imagini cu personalul hotelului scotocind prin lucrurile lor personale și bând din sticlele lăsate în cameră, Scrie Dailymail.

O decizie neobișnuită: montarea unei camere ascunse

Tommy Hudson, în vârstă de 42 de ani și fost militar în Marina Regală, a decis să instaleze o cameră de supraveghere portabilă în apartamentul lor, după ce a citit o recenzie în care un alt turist semnala că îi dispăruseră obiecte din cameră.

Precauția s-a dovedit a fi justificată. În timpul unei plimbări prin stațiune, Hudson a surprins personalul hotelului din Grecia răscolind prin bagajele lor și luând înghițituri din băuturile familiei.

„Ar fi trebuit să fie o vacanță de familie relaxantă, dar s-a transformat într-o experiență stresantă. În loc să ne bucurăm de vacanță, ne uitam în fiecare zi pe camera ascunsă pentru a vedea dacă mai apare ceva”, a declarat Tommy Hudson.

Imagini șocante surprinse pe camera ascunsă

Într-unul dintre videoclipurile înregistrate, un membru al echipei de curățenie poate fi văzut scotocind într-o sacoșă lăsată de familia Hudson pe un raft din cameră.

Într-o altă înregistrare, făcută spre sfârșitul vacanței, un alt angajat al hotelului ia o sticlă de Sprite din frigider, bea din ea și apoi o pune la loc. Incidentul a escaladat atunci când Tommy a observat că același angajat a luat și cardul de acces la apartament.

Acesta este momentul șocant în care un bărbat a surprins personalul de curățenie al unui resort de cinci stele din Grecia bând din sticla sa.

„Am simțit un fior rece. Nu știam dacă s-a limitat doar la a bea din sticlă sau a scuipat înapoi. Gândul că fiica noastră de doi ani ar fi putut să bea din acea sticlă ne-a îngrozit,” a spus Hudson.

După incident, a solicitat schimbarea cardului de acces, temându-se că angajatul ar putea reveni în cameră.

Reacția hotelului și oferta de compensație

În urma plângerilor depuse de familia Hudson, managementul hotelului a decis să suspende din funcție angajații implicați.

De asemenea, le-a oferit o excursie gratuită la un club de plajă, cu transport, mâncare și băuturi incluse, pentru a-și cere scuze. La finalul sejurului, hotelul le-a oferit și o ieșire târzie din apartament, însă familia a fost dezamăgită de răspunsul lor.

Tatăl unei fetițe de doi ani a cheltuit 4.600 de lire pentru o vacanță la un hotel nou deschis, împreună cu soția sa, Joanne, și fiica lor, Elsie, la începutul lunii august. (Foto: Dailymail)

„Este inacceptabil. Noi am investit mulți bani în această vacanță și tot ce am primit în schimb a fost o excursie la plajă și o ieșire târzie din cameră,” a declarat Tommy.

După întoarcerea în Marea Britanie, familia a escaladat plângerea către Jet2, compania de turism prin care își rezervaseră vacanța, dar compensația propusă de aceștia, de 320 de lire sterline, a fost considerată insuficientă.

„După toate aceste experiențe, Jet2 ne-a oferit doar 320 de lire. Pare că nu tratează situația cu seriozitate,” a spus Hudson, adăugând că va apela la Asociația Britanică a Agențiilor de Turism (ABTA) pentru a depune o plângere oficială.

Jet2 și reputația sa de „vacanțe de încredere”

Deși incidentul nu a implicat furtul de obiecte din cameră, Jet2 a transmis un comunicat de scuze familiei Hudson și a asigurat că incidentul a fost gestionat la nivel intern de către hotel.

„Ne cerem scuze sincer familiei Hudson pentru această experiență neplăcută. Înțelegem că hotelul a investigat complet incidentul și a luat măsuri corespunzătoare împotriva angajaților implicați. Suntem în contact cu familia pentru a le oferi o compensație potrivită,” a declarat un purtător de cuvânt al Jet2.

Totuși, Tommy Hudson se arată dezamăgit și spune că acest incident l-a făcut să își piardă încrederea în Jet2, cu care și-a petrecut ultimele opt vacanțe.

„Sloganul lor spune «vacanțe de încredere», dar cum să ai încredere când se întâmplă așa ceva? Acum ne gândim serios să nu mai călătorim prin această companie,” a adăugat Hudson.

O lecție pentru turiști: precauția este necesară

Pentru familia Hudson, această experiență a fost un semnal de alarmă cu privire la securitatea în hotelurile de lux și a evidențiat necesitatea de a lua măsuri de precauție, chiar și în locuri considerate sigure.

„Vreau ca oamenii să fie conștienți că astfel de lucruri se pot întâmpla. Trebuie să fim vigilenți chiar și atunci când suntem în vacanță,” a concluzionat Tommy Hudson.